Termeni si Conditii

/Termeni si Conditii
Termeni si Conditii 2017-08-16T21:50:11+00:00

Termeni si Conditii (2017.08.17)

Termenii si Conditiile generale prevazute in continuare se vor aplica tuturor vanzarilor la distanta de bunuri si servicii de catre HOLI Production SRL (“WeddingServices4U.ro”), prin intermediul site-ului si magazinului virtual (shop) WeddingServices4U.ro, catre Cumparator si pot fi modificate oricand de catre WeddingServices4U.ro.

Site-ul WeddingServices4u.ro este administrat de HOLI PRODUCTION SRL, cu sediul social in Bucuresti, Sect. 3, Aleea Lunca Bradului nr.2, bl.H5, sc.4, ap.5, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J40/13770/1991, CUI 346480, Cont bancar RO21 INGB 0000 9999 0494 0549 deschis la ING Bank N. V. Amsterdam – Suc. Bucuresti, capital social 200 lei.

Plasarea unei comenzi pe site-ul WeddingServices4U.ro catre HOLI Production SRL reprezinta acordul dumneavoastra cu termenii si conditiile din site-ul si magazinul online (shop) WeddingServices4U.ro si a subdomeniilor lui.

Daca ati incheiat un Contract la Distanta de Furnizare de Produse si/sau Prestari Servicii cu WeddingServices4U.ro, termenii si conditiile prezentate in contract pot include prevederi care prevaleaza in mod expres asupra unora dintre prezentii Termeni si Conditii.

Serviciile FOTO/VIDEO/AUDIO si cele de Consultare si Organizare de Eveniment nu se incadreza la categoria vanzari la distanta. Pentru aceste servicii trebuie incheiat si semnat un contract fizic.

1. Elemente Definitorii

Cumparator / Client – persoana fizica / persoana juridica sau alta entitate juridica ce emite o Comanda.

Vanzator / Prestator / WeddingServices4U.ro – societatea comerciala HOLI PRODUCTION SRL, cu sediul social in Bucuresti, Sect. 3, Aleea Lunca Bradului nr.2, bl.H5, sc.4, ap.5, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J40/13770/1991, CUI 346480, Cont bancar RO21 INGB 0000 9999 0494 0549 deschis la ING Bank N. V. Amsterdam – Suc. Bucuresti.

Bunuri si Servicii – orice produs sau serviciu, inclusiv documentele si serviciile mentionate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Cumparatorului.

Aranjament Floral – orice produs realizat cu flori sau pe baza florilor (buchete, lumanari nunta/botez, decoratiuni florale, etc.).

Produs Perisabil – orice produs care se strica, se altereaza usor; produs supus stricaciunii, alterarii, disparitiei. Toate produsele din categoria aranjamente florale sunt produse perisabile.

Produs Personalizat – produs individualizat, particularizat, personificat si realizat conform specificatiilor Clientului.

Comanda – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Vanzatorul este de acord sa livreze Bunurile si Serviciile si Cumparatorul este de acord sa primeasca aceste Bunuri si Servicii si sa faca plata acestora.

Contract – o Comanda ferma confirmata de catre WeddingServices4U.ro. Incheierea contractului are loc numai in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterii confirmarii de primire a acestei comenzi.

Contract la Distanta – Contractul de furnizare de produse sau servicii incheiat intre WeddingServices4U.ro si Client, in cadrul unui sistem de vanzari organizat de catre WeddingServices4U.ro, fara prezenta fizica simultana a partilor, cu utilizeaza in mod exclusiv, inainte si la incheierea acestui contract, a uneia sau mai multe tehnici de comunicare la distanta pana la si inclusiv in momentul in care este incheiat. Incheierea contractului are loc numai in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterii confirmarii de primire a acestei comenzi.

2. Termeni Contractuali

Prin lansarea unei Comenzi online sau telefonice pe site-ul WeddingServices4U.ro, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau email) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile.

Comanda va fi compusa din urmatoarele documente, in ordinea importantei:
1. Comanda (impreuna cu mentiunile clare asupra datelor de livrare si facturare) si conditiile sale specifice;
2. Specificatiile Cumparatorului (acolo unde este cazul)
3. Termeni si Conditii

Daca Vanzatorul confirma Comanda, acest lucru va implica o acceptare completa a termenilor Comenzii. Incheierea contractului are loc numai in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterii confirmarii de primire a acestei comenzi. Emiterea confirmarii de primire a comenzii sau alte email-uri legate de comanda NU echivaleaza cu incheierea contractului intre Vanzator si Cumparator.

Dupa plasarea comenzii, WeddingServices4U.ro isi rezerva dreptul de a refuza comanda Cumparatorului fara obligatia de a motiva acest refuz, cu o notificare prealabila, iar acesta va primi înapoi, atunci cand este cazul, banii încasati in avans de societatea HOLI Production SRL pentru comanda, in termen de 14 zile.

Toate informatiile/modalitatile folosite pentru descrierea bunurile pe site nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Vanzatorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare, livrare, stocuri, preturi. WeddingServices4U.ro face toate eforturile pentru a va prezenta cu maxima corectitudine culorile, marimile, dimensiunile si descrierea produselor. Totusi, datorita volumului mare de date pot aparea inadvertente in cadrul informatiilor referitoare la produs. De asemenea, culorile pe care le vedeti pe monitor pot fi diferite de culorile reale ale produselor.

3. Prezentarea Bunurilor si a Serviciilor si Disponibilitatea lor

WeddingServices4U.ro face toate eforturile pentru a va prezenta cu maxima corectitudine culorile, marimile, dimensiunile si descrierea produselor. Totusi, datorita volumului mare de date pot aparea inadvertente in cadrul informatiilor referitoare la produs. De asemenea, culorile pe care le vedeti pe monitor pot fi diferite de culorile reale ale produselor. WeddingServices4U.ro nu garanteaza acuratetea informatiilor de pe acest site.

Specificațiile produselor disponibile in magazinul online / shop sunt menționate în pagina fiecărui produs disponibil.

La produsele realizate cu accesorii naturale pot exista deosebiri de marime si/sau aspect a accesoriilor fata de imaginile din prezentarile din site si chiar intre cele din aceeasi comanda.

Aproape toate produsele noastre prezentate pe site sunt realizate manual, in atelierul nostru de productie, existand astfel posibilitatea adaptarii lor, intr-o anumita masura, la stilul si cerintele dumneavoastra.

La cerere, putem crea noi modele in functie de tematia evenimentului dumneavoastra.

Produsele cu accesorii din magazinul online / shop se realizeaza in limita stocurilor disponibile.

Ne rezervam dreptul de a modifica cantitatea produselor din comanda, cu o notificare prealabila, in functie de disponibilitatea acestora in stoc, situatie in care Clientul va primi înapoi, atunci cand este cazul, diferenta de bani încasati de societatea HOLI Production SRL pentru comanda, in termen de 14 zile.

Produsele cu flori din prezentarea de pe site-ul WeddingServices4U.ro (aranjamente si decoratiuni florale, buchete, lumanari, etc.) au caracter de prezentare si sunt o mica parte din ceea ce putem sa realizam in cadrul atelierului nostru de design floral. Toate produsele florale comercializate de WeddingServices4U.ro sunt realizate numai pe baza de comanda si sunt lucrate handmade, individual, cu flori naturale si diverse accesorii si pot fi usor diferite intre ele, aici referindu-ne la modul de dispunere al florilor, gradul acestora de inflorire, tipul acestora si nu numai.

Deoarece disponibilitatea anumitor sortimente de flori aduse de furnizorii nostri difera in functie de sezon, de conditiile climaterice si de alti factori sau daca consideram ca aspectul/calitatea lor nu este conform cerintelor noastre, ne rezervam dreptul de a inlocui respectivul sortiment cu unul asemanator ca aspect si de aceeasi valoare sau mai mare, pastrand nota si aspectul aranjamentului. In cazuri exceptionale, daca schimbarile sunt majore, veti fi contactati pentru a va exprima parerea in privinta florilor ce se vor inlocui. Daca nu vom putea stabili in timp util un contact cu ajutorul datelor furnizate la comanda, consideram ca avem acordul dumneavoastra implicit.

4. Metode de Comanda

  • Comanda in magazinul online / shop

Pentru a comanda produse din magazinul online / shop trebuie sa:

  • alegeti produsul dorit din magazin
  • sa cititi cu atentie specificatiile, descrierea produsului si sa observati pretul fiecarei variante de produs
  • daca ati gasit produsul pe care il doriti, selectati cantitatea (tinand cont de nr. minim pentru comanda acolo unde este cazul) si adaugati in cos
  • daca mai doriti si alte produse din magazin reluati pasii de mai sus
  • daca doriti sa verificati ce aveti in cos intrati pe ‘vezi cos’/‘view cart’
  • daca doriti sa finalizati comanda intrati pe ‘finalizare comanda’/’checkout’
  • completati cu atentie toate datele de cerute pentru facturare si livrare
  • mai verificati cu atentie inca o data produsele din comanda
  • selectati zona de livrare (vezi aici zonele de livrare)
  • selectati metoda de plata
  • plasati comanda

Dupa plasarea comenzii, veti fi redirectionati pe o pagina cu informatiile despre comanda si veti primi un email de confimare a comenzii plasate in cadrul caruia exista si link-ul spre fisa de personalizare a comenzii dumneavoastra.

  • Completati cu atentie fisa de personalizare la link-ul primit in emailul de confirmare sau aici

Din acest moment, pe adresa dumneavoastra de email folosita la comanda veti primi toate actualizarile legate de comanda dumneavoastra, bunul de tipar si apoi confirmarea si datele de livrare.

Dupa stabilirea tuturor detaliilor referitoare la comanda va trimitem pe email layout-urile personalizate de la produse, dumneavoastra ne dati ok-ul pentru “bun de tipar”, iar noi incepem procesarea comenzii. Aceasta poate dura, in medie, intre 3 si 7 de zile in functie de complexitate lucrarii (durata exacta va va fi comunicata in timpul discutiilor legate de comanda).

Puteti sa urmariti statusul comenzii dumneavoastra aici sau in contul dumneavoastra.

In anumite situatii se poate solicita achitarea unui avans de cel putin 30% din valoarea comenzii.

  • Comanda aranjamente florale

Pentru o oferta concreta privind realizarea aranjamentelor florale pentru evenimentul dumneavoastra trebuie sa completati Formularul de Cerere de Oferta Flori din pagina de prezentare Buchete, Lumanari si Aranjamente/Decoratiuni Florale de la WeddingServices4U.ro. Inainte de a trimite cererea de oferta ar fi bine sa va ganditi si la bugetul alocat florilor si la ceea ce va doriti pentru evenimentul dumneavoastra. Pe pagina de prezentare gasiti o mica parte din ceea ce putem sa realizam in cadrul atelierului nostru de design floral si pretul orientativ pentru modelele prezentate.

Pe baza cererii dumneavoastra si a discutiilor ulterioare, noi va vom face o propunere de aranjamente florale (buchete, lumanari si/sau alte decoratiuni florale) si vom calcula tariful aferent serviciilor noastre.

Dupa ce stabilim toate detaliile tranzactiei si cadem de acord in ceea ce priveste colaborarea noastra, trebuie sa completati cu atentie Datele de Facturare si Livrare din Formularul de Confirmare Date Contract Comanda Flori de la pagina de prezentare Buchete, Lumanari si Aranjamente/Decoratiuni Florale de la WeddingServices4U.ro.

Pentru toate comenzile de aranjamente florale vom incheia un Contract la Distanta (contract semnat, stampilat si trimis cu semnatura electronica din partea noastra, in format .pdf, pe adresa dumneavoastra de email) in care sunt trecuti toti termenii si conditiile intelegerii si care va avea, ca anexa la contract, oferta facuta si agreata. In acelasi email va vom trimite si factura proforma pentru avans. Aceasta factura proforma este parte integrata a contractului, iar acceptarea si plata ei se considera semnatura dumneavoastra pe acest contract si certifica faptul ca ati luat la cunostinta si ca sunteti de acord cu toti termenii si conditiile din contract.

Plata pentru comenzile cu o valoare mai mica se va face intr-o singura transa, in avans, in maxim cinci zile de la incheierea contractului.

Plata pentru comenzile cu o valoare mai mare se va face in doua transe: minim 50% in maxim cinci zile de la incheierea contractului si restul in maxim 10 zile de la data evenimentului. Pentru suma din cea de-a doua transa vi se va emite factura proforma/fiscala in ziua livrarii comenzii.

Comanda pentru Aranjamente Florale (Buchete, Lumanari, Decoratiuni Florale, etc.) se face cu minim 14 zile inainte de eveniment.

5. Modalitati de Plata a Bunurilor si Serviciilor

  • Plata pentru produsele din magazinul online / shop
  1. Plata ramburs (plata la livrare). Factura va fi emisa de HOLI Production SRL, iar chitanta / bonul fiscal de catre curier.
  2. Plata prin transfer bancar (ordin de plata). Pentru aceasta modalitate de plata va rugam sa asteptati trimiterea facturii proforma. Livrarea marfii se face dupa intrarea intregii sume in contul HOLI Production SRL. Factura va fi emisa de HOLI Production SRL.
  3. Plata prin depunere numerar, la ghiseu, in contul nostru (implica o taxa suplimentara de 15 lei). Pentru aceasta modalitate de plata va rugam sa asteptati trimiterea facturii proforma. Livrarea marfii se face dupa intrarea intregii sume in contul HOLI Production SRL. Factura va fi emisa de HOLI Production SRL.
  4. Plata in numerar (doar pentru persoane juridice). Factura si chitanta vor fi emise de catre HOLI Production SRL.

Plata se face in lei (la cursul BNR din ziua emiterii facturii fiscale sau proforma pentru serviciile sau produsele cu tarifele afisate in euro) si reprezinta contravaloarea produselor comandate + plata transportului.

In anumite situatii se poate solicita achitarea unui avans de cel putin 30% din valoarea comenzii.

  • Plata pentru aranjamentele florale
  1. Plata prin transfer bancar (ordin de plata). Pentru aceasta modalitate de plata va rugam sa asteptati trimiterea facturii proforma. Factura va fi emisa de HOLI Production SRL.
  2. Plata prin depunere numerar, la ghiseu, in contul nostru (implica o taxa suplimentara de 15 lei). Pentru aceasta modalitate de plata va rugam sa asteptati trimiterea facturii proforma. Factura va fi emisa de HOLI Production SRL.
  3. Plata in numerar (doar pentru persoane juridice). Factura si chitanta vor fi emise de catre HOLI Production SRL.

Plata pentru comenzile cu o valoare mai mica se va face intr-o singura transa, in avans, in maxim cinci zile de la incheierea contractului.

Plata pentru comenzile cu o valoare mai mare se va face in doua transe: minim 50% in maxim cinci zile de la incheierea contractului si restul in maxim 10 zile de la data evenimentului. Pentru suma din cea de-a doua transa vi se va emite factura proforma/fiscala in ziua livrarii comenzii.

6. Livrarea Produselor

  • Livrarea produselor din magazinul online / shop

Toate bunurile si serviciile comandate se livreaza in toata tara (exceptie situatiile in care se specifica altceva), utilizand metoda de transport si plata stabilite la efectuarea comenzii. Termenul de livrare se va comunica in momentul in care se stabilesc detaliile comenzii.

Livrarea produselor in Bucuresti si Ilfov se face prin curier rapid.

Termen de livrare si tarif curier rapid:
24-48 de ore lucratoare (din momentul in care comanda este gata).
Tarif livrare 19 lei.

Livrarea produselor in Romania se face prin curier rapid.

Termen de livrare si tarif curier rapid:
2-3 zile lucratoare in orasele mari – zona 1 (din momentul in care comanda este gata).
Tarif livrare 27 lei.
2-4 zile lucratoare in orasele mici – zona 2 (din momentul in care comanda este gata).
Tarif livrare 35 lei.

Livrare GRATUITA pentru comenzile cu o valoare mai mare de 2.000 de lei!

Produsele comandate nu se pot ridica de la sediul / punctul de lucru WeddingServices4U.ro

  • Livrarea aranjamentelor florale

WeddingServices4U.ro livreaza aranjamentele florale doar in Bucuresti si zona limitrofa. Taxa de livrare este intre 0 lei si 50 lei in functie produsele comandate, de data si adresa de livrare si va fi comunicata in timpul discutiilor legate de comanda dumneavoastra.

WeddingServices4U.ro nu raspunde pentru livrari nereusite/amanate care decurg din lipsa clientului sau a unui reprezentant al acestuia in momentul livrarii, la adresa furnizata in comanda. Datorita perisabilitatii produselor cu flori, nu raspundem de deprecierea/ofilirea produselor ca urmare prelungirii timpului de livrare datorita unei adrese de livrare incorect furnizata de client, o amanare sau o redirectionare solicitata de client, o amanare sau o redirectionare survenite ca urmare a lipsei clientului sau a unui reprezentant al acestuia de la adresa.

In situatia in care clientul sau reprezentantul acestuia lipseste de la adresa de livrare, aranjamentele florale pot fi receptionate de o terta persoana (portar, receptioner, ruda, prieten, etc.) daca aceasta persoana va semna pentru primirea coletului si daca clietul si-a dat acordul prin contract. In aceste conditii comanda va fi considerata livrata.

In situatia in care accesul la adresa de livrare este restrictionat (portar, punct de control, etc) iar curierului nu i se permite accesul catre adresa de livrare sau in cazul in care nicio alta persoana care are acces la adresa de livrare nu doreste sa semneze pentru primire, curierul va incerca sa ia contact cu clientul sau reprezentantul acestuia la numerele de telefon din contract (daca exista semnal GSM). In cazul in care clientul sau reprezentantul acestuia nu sunt de gasit timp de 30 de minute, WeddingServices4U.ro nu poate fi invinuita pentru livrarea nereusita, iar clientul va fi instiintat prin toate canalele de comunicare din contract in cel mai scurt timp si in limita posibilitatilor (semnal GSM, posibilitatea de a trimite email, etc) despre situatia aparuta, urmand sa stabilim cum procedam. Produsul poate fi distrus, sau poate fi livrat, la cerere, contra cost si in limita timpului disponibil al curierului, la o noua adresa. WeddingServices4U.ro nu este raspunzatoare in cazul degradarii aranjamentelor florale datorita transportarii acestuia de catre curier si ca urmare a prelungirii timpului de livrare. Clientul poate solicita, contra cost, improspatarea aranjamentelor florale daca este cazul. Valoarea necesara improspatarii aranjamentului va fi comunicata clientului la cerere. In cazul in care nu vom putea sa luam legatura cu clientul prin canalele de comunicare din contract, produsul va ramane la punctul nostru de lucru in asteptare timp de maxim 24 de ore. Dupa expirarea acestui termen, produsul va fi distrus iar comanda considerata finalizata si livrata.

In cazul in care clientul si-a dat acordul prin contract, iar accesul la adresa de livrare nu este restrictiona, curierul poate sa lase aranjamentele florale la adresa de livrare fara nicio semnatura de primire iar comanda va fi considerata livrata.

In cazul in care clientul refuza primirea aranjamentelor florale, WeddingServices4U.ro nu isi asuma nicio raspundere cu privire la starea florilor si nu asigura in niciun fel returnarea partiala sau integrala a contravalorii comenzii. Echipa WeddingServices4U.ro va face toate demersurile necesare pentru a rezolva situatia ce ia nastere in urma refuzului de primire al comenzii de catre client si in vederea solutionarii acesteia in masura posibilitatilor.

Produsele care nu pot fi livrate din motivele de mai sus vor ramane la punctul nostru de lucru in asteptare timp de maxim 24 de ore. Dupa expirarea acestui termen, produsul va fi distrus iar comanda considerata finalizata si livrata.

WeddingServices4U.ro nu isi asuma nicio obligatie daca livrarea nu poate fi efectuta din cauza unor situatii de vreme extrema (cod galben / cod portocaliu / cod rosu) sau din cauza accesului limitat la adresa de livrare.

Tariful pentru schimbarea adresei de livrare in ziua de livrare este intre 50 lei si 500 lei in functie de situatie si va fi comunicat in momentul stabilirii noilor date de livrare (adresa de livrare, ora, etc).

Indiferent de varianta de livrare, WeddingServices4U.ro va transmite dupa livrare, in maxim 24 de ore, confirmarea livrarii insotita de poza produselor care au fost livrate, pe email. Aceasta are scopul de a prezenta imaginea reala a produselor livrate, pozele nefiind prelucrate si prezentand exact produsele duse la destinatie, cu anexa de comanda la vedere, in scopuri de identificare. Pozele pot fi transmise doar prin email, iar compania noastra nu este responsabila pentru erori de comunicare tip: lipsa conexiune internet, date de contact eronate, erori de comunicare, etc..

7. Reclamatii Livrare, Produse si/sau Servicii

Pentru reclamatii / conciliere interna gratuita te rugam sa completezi Formularul de Reclamatii. O reclamatie poate fi depusa in termen de maxim 2 zile calendaristice de la producerea evenimentului reclamat (pentru produse personalizate sau perisabile) / maxim 14 zile de la livrare (pentru produse nepersonalizate sau neperisabile), exceptand cazurile in care este prevazut altfel in contract pentru situatii specifice. Termenul maxim de solutionare a reclamatiilor este de 5 zile. Este necesar ca reclamatia sa cuprinda datele de identificare ale clientului care reclama, poze doveditoare ale produsului nemultumitor (daca este cazul), precum si detaliile de contact (telefon, adresa de email, numarul comenzii).

8. Garantii oferite de WeddingServices4U.ro

Produsele comercializate pe site-ul WeddingServices4U.ro beneficiaza de garantie conform legislatiei din Romania.

WeddingServices4U.ro garanteaza ca utilizeaza numai flori si plante proaspete, a caror prospetime se va mentine minim 24 de ore dupa livrare, daca sunt mentinute in conditii corespunzatoare (in apa, la temperatura camerei, departe de surse de caldura si soare)

Oferim garantia oferirii banilor inapoi 100% pe comanda plasata si achitata pe WeddingServices4U.ro in conditiile mentionate in articolul 9. Anulare Comanda si Procedura de Retur din acest set de termeni si conditii.

Pentru produsele personalizate si pentru cele perisabile oferim garantia oferirii banilor inapoi 100% pe comanda plasata si achitata pe WeddingServices4U.ro in urmatoarele conditii dovedibile: livrare produse neconform specificatiilor din comanda dintr-o eroare de operare, flori livrate necorespunzator calitativ (flori uscate/vestejite, fori rupte, aranjament deteriorat).

Pentru produsele personalizate si pentru cele perisabile, returnarea banilor nu se ofera din motive subiective de tipul: „nu imi place”, „nu mi se pare realizat corect”, “am crezut ca arata altfel”, etc.. Returnarea banilor se va face doar din motive sustenabile si dovedibile din poze (deteriorari, ruperi spargeri, ofiliri). Returnarea banilor, in situatiile mentionate mai sus, se poate efectua doar in conditiile mentionate in articolul 9. Anulare Comanda si Procedura de Retur din acest set de termeni si conditii. Garantia banilor inapoi se poate oferi doar dupa returnarea produselor deja livrate, alaturi de toate documentele primite.

9. Anulare Comanda si Procedura de Retur

In cazul contractelor si vanzarilor la distanta Clientul are dreptul sa notifice in scris WeddingServices4U.ro ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.

In cazul unui Contract la Distanta pentru aranjamente florale, Clientul are dreptul sa notifice in scris WeddingServices4U.ro la contact@WeddingServices4U.ro ca renunta la serviciile din contract, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la incheierea contractului, daca nu s-a convenit, de comun acord, altceva in contract.

Anularea unui Contract la Distanta pentru aranjamente florale se face numai prin notificare in scris la contact@WeddingServices4U.ro cu cel putin 14 zile calendaristice inainte de data de livrare, iar Clientului i se va retine 50% din valoarea Contractului si i se va restitui, in termen de 14 zile calendaristice, diferenta din avansul dat la incheierea Contractului, daca este cazul.

Returul produselor se accepta conform termenilor si conditiilor mentionati mai jos si sunt in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate la distanta cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative.

Produsele care fac obiectul comenzilor incheiate online, pot fi returnate, fara invocarea vreunui motiv intr-un termen de 14 zile de la data primirii acestora; inainte de expirarea perioadei de retragere, cumparatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art. 13 alin. (3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile calendaristice incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de cumparator.

Pentru a beneficia de returul produselor in 14 zile, trebuie completat formularul de retur, cel tarziu in a 14-a zi calendaristica de la data ridicarii/primirii produsului. Formularele completate dupa 14 zile nu sunt luate in considerare. Termenul de 14 zile se se refera la perioada de timp scursa intre momentul primirii produsului de catre client si completarea formularului de retur in care se solicita inlocuirea/rambursarea, rezolvarea situatiei respectiv luarea la cunostinta a solicitarii, comunicarea numarului de retur, procesarea, solutionarea si trimiterea unui produs inlocuitor/rambursarea poate dura mai mult decat perioada specificata, insa aceasta nu se adauga la perioada maxima initiala de 14 zile, solicitarea clientului se incadreaza in continuare in perioada de retur.

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat. In cazul in care au fost achizitionate mai multe produse de acelasi fel, nu se poate returna decat un singur produs desigilat, restul cantitatii este acceptata doar daca produsele sunt sigilate.

Vanzatorul va rambursa contravaloarea produsului in maxim 14 (paisprezece) zile calendaristice de la data informarii WeddingServices4U.ro de catre Consumator asupra deciziei sale de retragere din contract si acceptarea returului.

WeddingServices4U.ro va putea amana rambursarea contravalorii produsului pana la primirea produsului vandut sau pana la primirea unei dovezi conform careia acesta a fost expediat, in cazul in care WeddingServices4U.ro nu s-a oferit sa recupereze el insusi produsul (se va lua data cea mai recenta).

Returul produselor se poate face prin aducerea produselor la sediul nostru sau prin trimiterea acestora printr-o firma de curierat rapid (nu posta), dar nu inainte de a completa formularul de retur si a primi acceptul din partea noastra. Dupa completarea formularului de retur veti primi din partea unui operator informatiile necesare privind aducerea / expedierea produselor pentru retur.

De retinut:

In cazurile in care produsele returnate prezinta ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, ne rezervam dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea produsului, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.

De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate).

Nu vor fi receptionate coletele care nu au trecut numarul de retur pe scrisoarea de transport (AWB) sau pe colet.

A. Procedura de returnare a produselor

Pentru orice returnare a produselor te rugam sa completezi formularul de retur.

Returnarea produselor este acceptata daca te afli in urmatoarele situatii:

1. Produsele nepersonalizate sau neperisabile pot fi returnate in termen de 14 zile de la primirea coletului:
– Nu este necesara o justificare;
– Costurile de retur vor fi suportate de catre client.

2. Produsul nu este conform specificatiilor sau prezinta vicii ascunse:
– Daca produsul pe care l-ai comandat nu este conform specificatiilor sau prezinta vicii ascunse poti solicita returnarea lui cu rambursare integrala a valorii produsului, inlocuirea cu un alt produs cu rambursare partiala a valorii produsului sau facturare cu diferenta in cazul unui produs mai scump;
– Costurile de retur vor fi suportate de catre WeddingServices4U.ro.

3. Comanda a fost livrata gresit:
– In cazul in care produsele livrate nu sunt cele comandate de tine te rugam sa ne contactezi imediat pentru a putea inlocui produsele primite cu cele corecte;
– Costurile de retur vor fi suportate de catre WeddingServices4U.ro;
– Returnarea va fi platita de catre client in cazul in care acesta a completat adresa de livrare gresi

B. Conditii Retur:

– Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat si cu si documentele care l-au insotit. In cazul in care au fost achizitionate mai multe produse de acelasi fel, nu se poate returna decat un singur produs desigilat, restul cantitatii este acceptata doar daca produsele sunt sigilate, in ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care le-au insotit;
– Returnarea se face prin trimiterea produselor prin orice curier rapid, exceptand Posta Romana;

Rambursarea valorii produselor returnate va fi efectuata in cel mult 14 zile de la data efectuarii returului.

Clientul va primi suma achitata, insa nu va avea dreptul si la alte despagubiri conform legii – Ordonanta Guvernului 34/2014.

Articolele personalizate sau perisabile nu pot fi returnate, conform legii – Ordonanta Guvernului 34/2014.

10. Promotii si Oferte Speciale

Ocazional, anumite produse pot fi prezentate pe site cu pret redus. Aceste oferte sunt valabile numai in perioada mentionata, sau numai in perioada in care reducerea este disponibila pe site si nu constituie o oferta permanenta. Orice campanie promotionala desfasurata pe WeddingServices4U.ro poate fi subiectul unor termeni si conditii specifice.

Clientii care beneficiaza de aceste promotii sau oferte se vor supune termenilor si conditiilor legate de respectiva promotie sau oferta, respectivele prevederi completand setul de Termeni si Conditii de fata.

In cazul ofertelor promotionale sau a reducerilor de preturi data comenzii/achitarii cat si data livrarii produsului trebuie sa se incadreze in perioada promotiei. In cazul in care un produs achizitionat devine subiectul unei reduceri ulterior, pretul achitat la momentul achizitiei nu poate fi redus, chiar daca data livrarii se incadreaza in perioada promotiei.

Ocazional, putem oferi un voucher de discount la plasarea unei comenzi noi pe site, ce poate fi folosit la o viitoare comanda. Valoarea discount-ului este stabilita de catre WeddingServices4U.ro. Nu se accepta in acest caz sa se plaseze o noua comanda de catre Client folosind voucherul primit, iar prima comanda sa fie anulata. Ne rezervam dreptul de a anula acest tip de comenzi, chiar si in cazul in care sunt achitate (suma fiind returnata in acest caz). Voucherul poate fi folosit doar in cazul in care comanda initiala a fost achitata si livrata cu succes.

Orice oferta promotionala este valabila in limita stocului disponibil, indiferent de perioada promotiei.

11. Inregistrarea in Site ca Membru

Inregistrarea ca membru pe acest site, implica alegerea unui nume de utilizator si a unei parole. Responsabilitatea pentru pastrarea in siguranta a parolei de acces este a dumneavoastra, consecintele oricarei activitati desfasurat prin folosirea parolei revenindu-va integral.

Sunteti de acord sa ne instiintati imediat despre orice pierdere a parolei sau despre eventuale semne de activitate neautorizata sub numele dumneavoastra de utilizator.

Pentru crearea contului de client sunteti de acord sa furnizati informatii adevarate, corecte, actuale si complete despre dumneavoastra, in functie de specificatiile din formularele aferente si sunteti de acord sa furnizati aceste informatii corect si complet. In cazul in care consideram ca anumite informatii nu sunt corecte sau avem banuieli de frauda, ne rezervam dreptul sa va blocam accesul la serviciile noastre fara o notificare prealabila, pe perioada determinata sau nedeterminata.

12. Confidentialitatea Datelor Personale si a relatiei Vanzator Cumparator

WeddingServices4u.ro se angajeaza sa respecte cu strictete confidentialitatea datelor Clientilor sai si sa nu transmita datele personale ale Clientilor catre terti, exceptie facand firma de curierat cu care se face livrarea bunurilor, atunci cand este cazul.

Datele personale ale cumparatorilor vor putea fi folosite de catre WeddingServices4u.ro numai in scopul declarat al acestui site, pentru informari comerciale despre produsele comercializate in site-ul si magazinul nostru online, pentru realizarea comenzilor, pentru facturare si pentru a trimite Clientilor confirmarea si livrarea comenzilor.

Pe intreaga durata a contractului si ulterior incetarii contractului, Cumparatorul este obligat sa pastreze confidentialitatea tuturor datelor si informatiilor primite de la WeddingServices4u.ro si are obligatia de a nu dezvalui, folosi sau face publice, in mod direct sau indirect, sub nici o forma si nimanui, documentele si/sau informatiile confidentiale, sau orice parte a acestora, catre nici o persoana sau entitate, pentru nici un motiv sau scop, oricare ar fi acesta, cu exceptia situatiei in care obtine acordul prealabil scris al Vanzatorului sau in situatiile prevazute de lege sau in indeplinirea prezentului contract.

Cumparatorul nu va provoca si nu va aduce daune reputatiei Vanzatorului, fondului sau de comert si relatiilor sale de afaceri cu orice entitate sau persoana incluzand fara limitare, clienti, furnizori, sub-contractori, institutii sau autoritati, organisme oficiale, etc.

Nici o declaratie publica, promovare, comunicat de presa sau orice alt mod de dezvaluire catre terte parti nu va fi facuta de client cu privire la comanda, livrare, comunicari, probleme survenite sau solutionari propuse, fara consimtamantul prealabil scris al WeddingServices4u.ro. Orice defaimare, publicitate / reclama negativa, informatii publice daunatoare, facute de catre Client fara acordul nostru, atrag apelarea la instantele judecatoresti competente si solicitarea de plata daune, in functie de prejudiciile create.

13. Prelucrarea Datelor cu Caracter Personal

HOLI Production SRL este inregistrata in Registrul de evidenta a prelucrarilor de date cu caracter personal la numarul 30812.

Datele furnizate de catre clienti sunt strict confidentiale. HOLI Production SRL se angajeaza sa nu furnizeze aceste date unor terte persoane sau companii si sa le utilizeze strict pentru uzul relatiei de afaceri dintre Cumparator/Client si HOLI Production SRL.

Datele personale ale utilizatorilor vor putea fi transmise autoritatilor in drept cu scopul verificarii tranzactiilor comerciale sau pentru efectuarea oricaror verificari justificate in baza legii.

HOLI Production SRL se obliga sa respecte drepturile utilizatorilor conferite de legea nr. 677/2001 completata cu legea nr. 506/2004, iar la cererea in scris trimisa la adresa din Str. Aleea Lunca Bradului nr.2, bl.H5, sc.4, et.1, ap.3, sector 3, Bucuresti, se obliga:
• sa rectifice, actualizeze, blocheze, stearga sau sa transforme in date anonime, in mod gratuit, datele a caror prelucrare nu este conforma dispozitiilor legii nr. 677/2001 privind protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestora.
• sa inceteze prelucrarea datelor personale ale utilizatorilor.

HOLI Production SRL certifica faptul ca va respecta drepturile conferite de:
• Legea nr. 677/2001 privind protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestora.
• Legea nr. 365/2002 cu modificarile aduse prin legea nr. 121/2006 privind comertul electronic.
• Ordonanta nr. 130/2000 completata prin legea nr. 51 din 21 ianuarie 2003 privind regimul juridic al contractelor la distanta.

CITESTE: Nota de informare privind protectia datelor personale.

14. Drepturile de Autor

Site-ul si toate elementele acestuia (fotografii, design si grafica, texte, etc.) sunt aparate de legea pentru protectia drepturilor de autor. Folosirea fara acordul nostru a oricarui element cuprins in acest site se pedepseste conform legilor in vigoare.

15. Cesionare si Subcontactare

WeddingServices4u.ro poate cesiona si/sau subcontracta o terta parte pentru servicii ce tin de onorarea comenzii fara informarea Clientului, nefiind necesar acordul acestuia. WeddingServices4u.ro va fi intotdeauna responsabila fata de Client pentru toate obligatiile contractuale.

16. Termene si Penalitati

In cazul in care nu pot fi respectate termenele de livrare si/sau pornire a Comenzii, Vanzatorul este obligat sa anunte Cumparatorul de termenul estimat de finalizare a livrarii. Cumparatorul va avea dreptul sa revendice daune suplimentare de la Vanzator, cand este permis de lege, in cazul neindeplinirii totale sau partiale din partea vanzatorului a executarii Contractului in conformitate cu termenele stabilite.

In cazul in care Cumparatorul intarzie din vina sa plata marfurilor in termenul prevazut in facturile emise de Vanzator, Cumparatorul va avea obligatia de a plati Vanzatorului penalitati de intarziere de 1% (un procent) pe zi de intarziere calculate la valoarea sumelor datorate si neplatite, pana la data efectuarii efective a platii.

17. Forta Majora

Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.

18. Litigii

Prezentul contract este supus legii romane. Eventualele litigii aparute intre WeddingServices4u.ro si utilizatori / clienti / cumparatori se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, partile convin ca litigiul sa fie solutionat de catre instantele competente de la sediul Vanzatorului.

19. Dispozitii Finale

HOLI Production SRL incearca, pe cat posibil, sa va ofere in acest site informatie cat mai noua, dar nu ofera garantii in ceea ce priveste exactitatea acesteia. HOLI Production SRL nu isi asuma nicio responsabilitate pentru orice eroare sau omisiune din continutul acestui site.

Informatia inclusa in acest site poate contine inadvertente tehnice sau erori de scriere.

Ne rezervam dreptul de a face orice modificari ale acestor termeni si conditii, precum si orice modificari asupra site-ului, fara a fi necesara vreo notificare prealabila a utilizatorilor.


contact