Info. Produse si Servicii

Acasa/Info. Produse si Servicii
Info. Produse si Servicii2018-03-18T21:43:45+03:00
Prezentarea Bunurilor si Disponibilitatea lor2016-12-31T00:17:22+03:00

WeddingServices4U.ro face toate eforturile pentru a va prezenta cu maxima corectitudine culorile, marimile, dimensiunile si descrierea produselor. Totusi, datorita volumului mare de date pot aparea inadvertente in cadrul informatiilor referitoare la produs. De asemenea, culorile pe care le vedeti pe monitor pot fi diferite de culorile reale ale produselor. WeddingServices4U.ro nu garanteaza acuratetea informatiilor de pe acest site.

Specificațiile produselor disponibile in magazinul online / shop sunt menționate în pagina fiecărui produs disponibil.

La produsele realizate cu accesorii naturale pot exista deosebiri de marime si/sau aspect a accesoriilor fata de imaginile din prezentarile din site si chiar intre cele din aceeasi comanda.

Aproape toate produsele noastre prezentate pe site sunt realizate manual, in atelierul nostru de productie, existand astfel posibilitatea adaptarii lor, intr-o anumita masura, la stilul si cerintele dumneavoastra.

La cerere, putem crea noi modele in functie de tematia evenimentului dumneavoastra.

Produsele cu accesorii din magazinul online / shop se realizeaza in limita stocurilor disponibile.

Pentru mai multe informatii cititi pagina de Termeni si Conditii.

Metode de Comanda2016-12-31T00:18:20+03:00

Pentru a comanda produse din magazinul online / shop trebuie sa:

  • alegeti produsul dorit din magazin
  • sa cititi cu atentie specificatiile, descrierea produsului si sa observati pretul fiecarei variante de produs
  • daca ati gasit produsul pe care il doriti, selectati cantitatea (tinand cont de nr. minim pentru comanda acolo unde este cazul) si adaugati in cos
  • daca mai doriti si alte produse din magazin reluati pasii de mai sus
  • daca doriti sa verificati ce aveti in cos intrati pe ‘vezi cos’/‘view cart’
  • daca doriti sa finalizati comanda intrati pe ‘finalizare comanda’/’checkout’
  • completati cu atentie toate datele de cerute pentru facturare si livrare
  • mai verificati cu atentie inca o data produsele din comanda
  • selectati zona de livrare (vezi aici zonele de livrare)
  • selectati metoda de plata
  • plasati comanda

Dupa plasarea comenzii, veti fi redirectionati pe o pagina cu informatiile despre comanda si veti primi un email de confimare a comenzii plasate in cadrul caruia exista si link-ul spre fisa de personalizare a comenzii dumneavoastra.

  • Completati cu atentie fisa de personalizare la link-ul primit in emailul de confirmare sau aici

Din acest moment, pe adresa dumneavoastra de email folosita la comanda veti primi toate actualizarile legate de comanda dumneavoastra, bunul de tipar si apoi confirmarea si datele de livrare.

Puteti sa urmariti statusul comenzii dumneavoastra aici sau in contul dumneavoastra.

In anumite situatii se poate solicita achitarea unui avans de cel putin 30% din valoarea comenzii.

Pentru mai multe informatii cititi pagina de Termeni si Conditii.

Personalizarea Produselor2016-12-31T00:19:06+03:00

Dupa ce ati pus toate produsele dorite in cosul de cumparaturi, ati completat datele de comanda si ati dat comanda, in pagina de confirmare a comenzii si in email-ul de confirmare exista link-ul spre fisa de personalizare.

Personalizarea produselor se face completand fisa de personalizare dupa ce ati facut si completat comanda in magazinul online.

Pentru mai multe informatii cititi pagina de Termeni si Conditii.

Info. Procesare Comanda2016-12-31T00:19:59+03:00

Dupa stabilirea tuturor detaliilor referitoare la comanda va trimitem pe email layout-urile personalizate de la produse, dumneavoastra ne dati ok-ul pentru “bun de tipar”, iar noi incepem procesarea comenzii. Aceasta poate dura intre 3 si 14 de zile in functie de complexitate lucrarii (durata exacta va va fi comunicata in timpul discutiilor legate de comanda).

Pentru mai multe informatii cititi pagina de Termeni si Conditii.

Modalitati de Plata a Bunurilor si Serviciilor2016-12-31T00:20:43+03:00
  1. Plata ramburs (plata la livrare). Factura va fi emisa de HOLI Production SRL, iar chitanta / bonul fiscal de catre curier.
  2. Plata prin transfer bancar (ordin de plata). Pentru aceasta modalitate de plata va rugam sa asteptati trimiterea facturii proforma. Livrarea marfii se face dupa intrarea intregii sume in contul HOLI Production SRL. Factura va fi emisa de HOLI Production SRL.
  3. Plata prin depunere numerar, la ghiseu, in contul nostru (implica o taxa suplimentara de 15 lei). Pentru aceasta modalitate de plata va rugam sa asteptati trimiterea facturii proforma. Livrarea marfii se face dupa intrarea intregii sume in contul HOLI Production SRL. Factura va fi emisa de HOLI Production SRL.
  4. Plata in numerar (doar pentru persoane juridice). Factura si chitanta vor fi emise de catre HOLI Production SRL.

Plata se face in lei (la cursul BNR din ziua emiterii facturii fiscale sau proforma pentru serviciile sau produsele cu tarifele afisate in euro) si reprezinta contravaloarea produselor comandate + plata transportului.

In anumite situatii se poate solicita achitarea unui avans de cel putin 30% din valoarea comenzii.

Pentru mai multe informatii cititi pagina de Termeni si Conditii.

Livrarea Produselor2019-12-19T14:24:13+03:00

Toate bunurile si serviciile comandate se livreaza in toata tara (exceptie situatiile in care se specifica altceva sau in care nu exista variante de livrare), utilizand metoda de transport si plata stabilite la efectuarea comenzii. Termenul de livrare se va comunica in momentul in care se stabilesc detaliile comenzii.

  • Livrarea produselor in Bucuresti se face cu curier propriu sau prin firma de curierat rapid.

Termen de livrare si tarife:
24-48 de ore lucratoare (din momentul in care comanda este gata).
Tarif de livrare 27 lei pentru comenzile platite prin Ramburs.
Tarif de livrare 10 lei pentru comenzile mai mici de 500 lei platite prin Transfer Bancar.
Livrare GRATUITA pentru comenzile mai mari de 500 lei platite prin Transfer Bancar.

  • Livrarea produselor in Romania se face prin firma de curierat rapid.

Termen de livrare si tarife:
24-48 de ore lucratoare pentru localitatile din Zona 0 (din momentul in care comanda este gata).
Tarif standard de livrare 27 lei.
2-3 zile lucratoare pentru localitatile din Zona 1 (din momentul in care comanda este gata).
Tarif livrare 35 lei.
2-3 zile lucratoare pentru localitatile din Zona 2 (din momentul in care comanda este gata).
Tarif livrare 45 lei.

* Pentru localitatile care nu se regasesc in cele trei zone de mai sus, contactati-ne pentru evaluare.

[ ! ] Produsele comandate nu se pot ridica de la sediul / punctul de lucru WeddingServices4U.ro

Pentru mai multe informatii cititi pagina de Termeni si Conditii.

Anulare Comanda si Procedura de Retur2016-12-31T00:22:29+03:00

In cazul contractelor si vanzarilor la distanta Clientul are dreptul sa notifice in scris WeddingServices4U.ro ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.

Returul produselor se accepta conform termenilor si conditiilor mentionati mai jos si sunt in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate la distanta cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative.

Pentru mai multe informatii cititi pagina de Termeni si Conditii / Art. 9. Anulare Comanda si Procedura de Retur

  • Procedura de returnare a produselor

Pentru orice returnare a produselor te rugam sa completezi formularul de retur.

Returnarea produselor este acceptata daca te afli in urmatoarele situatii:

1. Produsele nepersonalizate sau neperisabile pot fi returnate in termen de 14 zile de la primirea coletului:
– Nu este necesara o justificare;
– Costurile de retur vor fi suportate de catre client.

2. Produsul nu este conform specificatiilor sau prezinta vicii ascunse:
– Daca produsul pe care l-ai comandat nu este conform specificatiilor sau prezinta vicii ascunse poti solicita returnarea lui cu rambursare integrala a valorii produsului, inlocuirea cu un alt produs cu rambursare partiala a valorii produsului sau facturare cu diferenta in cazul unui produs mai scump;
– Costurile de retur vor fi suportate de catre WeddingServices4U.ro.

3. Comanda a fost livrata gresit:
– In cazul in care produsele livrate nu sunt cele comandate de tine te rugam sa ne contactezi imediat pentru a putea inlocui produsele primite cu cele corecte;
– Costurile de retur vor fi suportate de catre WeddingServices4U.ro;
– Returnarea va fi platita de catre client in cazul in care acesta a completat adresa de livrare gresit.

  • Conditii Retur:

– Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat si cu si documentele care l-au insotit. In cazul in care au fost achizitionate mai multe produse de acelasi fel, nu se poate returna decat un singur produs desigilat, restul cantitatii este acceptata doar daca produsele sunt sigilate, in ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care le-au insotit;
– Returnarea se face prin trimiterea produselor prin orice curier rapid, exceptand Posta Romana;

Rambursarea valorii produselor returnate va fi efectuata in cel mult 14 zile de la data efectuarii returului.

Clientul va primi suma achitata, insa nu va avea dreptul si la alte despagubiri conform legii – Ordonanta Guvernului 34/2014.

Articolele personalizate sau perisabile nu pot fi returnate, conform legii – Ordonanta Guvernului 34/2014.

Vezi aici Formularul de Retur.

Pentru mai multe informatii cititi pagina de Termeni si Conditii.

Comanda un Model NOU2017-03-20T18:27:23+03:00

Vreti ceva altfel? Vreti ceva pe stilul dumneavoastra? Este OK!.. Cu asta ne ocupam noi. Noi nu avem numai tipare. Noi avem si idei si solutii pentru dumneavoastra.

Realizam design-ul si grafica in functie de evenimentul dumneavoastra. Este suficient sa ne spuneti ce va doriti, iar noi o sa va realizam cele mai bune modele.

La cerere, se pot aplica manual diverse accesorii legate de tematica evenimentului: strasuri, catarame, panglici textile, dantela, pene, cristale, etc..

Si pentru ca totul sa fie in ton, putem realiza si place card-urile, numerele de masa, meniurile, marturiile, etc. in acelasi stil.

Vezi aici Formularul de Cerere de Model NOU.

*Completarea Formularului de Cerere de Model NOU nu este o comanda si nu va obliga cu nimic.