Info. Produse si Servicii

Info. Produse si Servicii2023-09-08T19:55:29+02:00
Prezentarea Bunurilor si Disponibilitatea lor2016-12-31T00:17:22+02:00

WeddingServices4U.ro face toate eforturile pentru a va prezenta cu maxima corectitudine culorile, marimile, dimensiunile si descrierea produselor. Totusi, datorita volumului mare de date pot aparea inadvertente in cadrul informatiilor referitoare la produs. De asemenea, culorile pe care le vedeti pe monitor pot fi diferite de culorile reale ale produselor. WeddingServices4U.ro nu garanteaza acuratetea informatiilor de pe acest site.

Specificațiile produselor disponibile in magazinul online / shop sunt menționate în pagina fiecărui produs disponibil.

La produsele realizate cu accesorii naturale pot exista deosebiri de marime si/sau aspect a accesoriilor fata de imaginile din prezentarile din site si chiar intre cele din aceeasi comanda.

Aproape toate produsele noastre prezentate pe site sunt realizate manual, in atelierul nostru de productie, existand astfel posibilitatea adaptarii lor, intr-o anumita masura, la stilul si cerintele dumneavoastra.

La cerere, putem crea noi modele in functie de tematia evenimentului dumneavoastra.

Produsele cu accesorii din magazinul online / shop se realizeaza in limita stocurilor disponibile.

Pentru mai multe informatii cititi pagina de Termeni si Conditii.

Metode de Comanda2016-12-31T00:18:20+02:00

Pentru a comanda produse din magazinul online / shop trebuie sa:

  • alegeti produsul dorit din magazin
  • sa cititi cu atentie specificatiile, descrierea produsului si sa observati pretul fiecarei variante de produs
  • daca ati gasit produsul pe care il doriti, selectati cantitatea (tinand cont de nr. minim pentru comanda acolo unde este cazul) si adaugati in cos
  • daca mai doriti si alte produse din magazin reluati pasii de mai sus
  • daca doriti sa verificati ce aveti in cos intrati pe ‘vezi cos’/‘view cart’
  • daca doriti sa finalizati comanda intrati pe ‘finalizare comanda’/’checkout’
  • completati cu atentie toate datele de cerute pentru facturare si livrare
  • mai verificati cu atentie inca o data produsele din comanda
  • selectati zona de livrare (vezi aici zonele de livrare)
  • selectati metoda de plata
  • plasati comanda

Dupa plasarea comenzii, veti fi redirectionati pe o pagina cu informatiile despre comanda si veti primi un email de confimare a comenzii plasate in cadrul caruia exista si link-ul spre fisa de personalizare a comenzii dumneavoastra.

  • Completati cu atentie fisa de personalizare la link-ul primit in emailul de confirmare sau aici

Din acest moment, pe adresa dumneavoastra de email folosita la comanda veti primi toate actualizarile legate de comanda dumneavoastra, bunul de tipar si apoi confirmarea si datele de livrare.

Puteti sa urmariti statusul comenzii dumneavoastra aici sau in contul dumneavoastra.

In anumite situatii se poate solicita achitarea unui avans de cel putin 30% din valoarea comenzii.

Pentru mai multe informatii cititi pagina de Termeni si Conditii.

Personalizarea Produselor2016-12-31T00:19:06+02:00

Dupa ce ati pus toate produsele dorite in cosul de cumparaturi, ati completat datele de comanda si ati dat comanda, in pagina de confirmare a comenzii si in email-ul de confirmare exista link-ul spre fisa de personalizare.

Personalizarea produselor se face completand fisa de personalizare dupa ce ati facut si completat comanda in magazinul online.

Pentru mai multe informatii cititi pagina de Termeni si Conditii.

Info. Procesare Comanda2016-12-31T00:19:59+02:00

Dupa stabilirea tuturor detaliilor referitoare la comanda va trimitem pe email layout-urile personalizate de la produse, dumneavoastra ne dati ok-ul pentru “bun de tipar”, iar noi incepem procesarea comenzii. Aceasta poate dura intre 3 si 14 de zile in functie de complexitate lucrarii (durata exacta va va fi comunicata in timpul discutiilor legate de comanda).

Pentru mai multe informatii cititi pagina de Termeni si Conditii.

Modalitati de Plata a Bunurilor si Serviciilor2016-12-31T00:20:43+02:00
  1. Plata ramburs (plata la livrare). Factura va fi emisa de HOLI Production SRL, iar chitanta / bonul fiscal de catre curier.
  2. Plata prin transfer bancar (ordin de plata). Pentru aceasta modalitate de plata va rugam sa asteptati trimiterea facturii proforma. Livrarea marfii se face dupa intrarea intregii sume in contul HOLI Production SRL. Factura va fi emisa de HOLI Production SRL.
  3. Plata prin depunere numerar, la ghiseu, in contul nostru (implica o taxa suplimentara de 15 lei). Pentru aceasta modalitate de plata va rugam sa asteptati trimiterea facturii proforma. Livrarea marfii se face dupa intrarea intregii sume in contul HOLI Production SRL. Factura va fi emisa de HOLI Production SRL.
  4. Plata in numerar (doar pentru persoane juridice). Factura si chitanta vor fi emise de catre HOLI Production SRL.

Plata se face in lei (la cursul BNR din ziua emiterii facturii fiscale sau proforma pentru serviciile sau produsele cu tarifele afisate in euro) si reprezinta contravaloarea produselor comandate + plata transportului.

In anumite situatii se poate solicita achitarea unui avans de cel putin 30% din valoarea comenzii.

Pentru mai multe informatii cititi pagina de Termeni si Conditii.

Livrarea Produselor2022-01-10T23:06:04+02:00

Toate bunurile si serviciile comandate se livreaza in toata tara (exceptie situatiile in care se specifica altceva sau in care nu exista variante de livrare), utilizand metoda de transport si plata stabilite la efectuarea comenzii. Termenul de livrare se va comunica in momentul in care se stabilesc detaliile comenzii.

  • Livrarea produselor in Bucuresti se face cu curier propriu sau prin firma de curierat rapid.

Termen de livrare si tarife:
1-2 zile lucratoare (din momentul in care comanda este gata).
Tarif de livrare 10 lei pentru comenzile mai mici de 500 lei platite prin Transfer Bancar.
Livrare GRATUITA pentru comenzile mai mari de 500 lei platite prin Transfer Bancar.
Tarif de livrare 35 lei pentru comenzile platite prin Ramburs.

  • Livrarea produselor in Romania se face prin firma de curierat rapid.

Termen de livrare si tarife:
1-2 zile lucratoare pentru localitatile din Zona 0 (din momentul in care comanda este gata).
Tarif de livrare 25 lei pentru comenzile platite prin Transfer Bancar.
Tarif de livrare 35 lei pentru comenzile platite prin Ramburs.
1-3 zile lucratoare pentru localitatile din Zona 1 (din momentul in care comanda este gata).
Tarif de livrare 35 lei pentru comenzile platite prin Transfer Bancar.
Tarif de livrare 45 lei pentru comenzile platite prin Ramburs.
1-3 zile lucratoare pentru localitatile din Zona 2 (din momentul in care comanda este gata).
Tarif de livrare 45 lei pentru comenzile platite prin Transfer Bancar.
Tarif de livrare 55 lei pentru comenzile platite prin Ramburs.

* Pentru localitatile care nu se regasesc in cele trei zone de mai sus, contactati-ne pentru evaluare.

[ ! ] Produsele comandate nu se pot ridica de la sediul / punctul de lucru WeddingServices4U.ro

Pentru mai multe informatii cititi pagina de Termeni si Conditii.

Anulare Comanda si Procedura de Retur2016-12-31T00:22:29+02:00

In cazul contractelor si vanzarilor la distanta Clientul are dreptul sa notifice in scris WeddingServices4U.ro ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.

Returul produselor se accepta conform termenilor si conditiilor mentionati mai jos si sunt in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate la distanta cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative.

Pentru mai multe informatii cititi pagina de Termeni si Conditii / Art. 9. Anulare Comanda si Procedura de Retur

  • Procedura de returnare a produselor

Pentru orice returnare a produselor te rugam sa completezi formularul de retur.

Returnarea produselor este acceptata daca te afli in urmatoarele situatii:

1. Produsele nepersonalizate sau neperisabile pot fi returnate in termen de 14 zile de la primirea coletului:
– Nu este necesara o justificare;
– Costurile de retur vor fi suportate de catre client.

2. Produsul nu este conform specificatiilor sau prezinta vicii ascunse:
– Daca produsul pe care l-ai comandat nu este conform specificatiilor sau prezinta vicii ascunse poti solicita returnarea lui cu rambursare integrala a valorii produsului, inlocuirea cu un alt produs cu rambursare partiala a valorii produsului sau facturare cu diferenta in cazul unui produs mai scump;
– Costurile de retur vor fi suportate de catre WeddingServices4U.ro.

3. Comanda a fost livrata gresit:
– In cazul in care produsele livrate nu sunt cele comandate de tine te rugam sa ne contactezi imediat pentru a putea inlocui produsele primite cu cele corecte;
– Costurile de retur vor fi suportate de catre WeddingServices4U.ro;
– Returnarea va fi platita de catre client in cazul in care acesta a completat adresa de livrare gresit.

  • Conditii Retur:

– Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat si cu si documentele care l-au insotit. In cazul in care au fost achizitionate mai multe produse de acelasi fel, nu se poate returna decat un singur produs desigilat, restul cantitatii este acceptata doar daca produsele sunt sigilate, in ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care le-au insotit;
– Returnarea se face prin trimiterea produselor prin orice curier rapid, exceptand Posta Romana;

Rambursarea valorii produselor returnate va fi efectuata in cel mult 14 zile de la data efectuarii returului.

Clientul va primi suma achitata, insa nu va avea dreptul si la alte despagubiri conform legii – Ordonanta Guvernului 34/2014.

Articolele personalizate sau perisabile nu pot fi returnate, conform legii – Ordonanta Guvernului 34/2014.

Vezi aici Formularul de Retur.

Pentru mai multe informatii cititi pagina de Termeni si Conditii.

Comanda un Model NOU2017-03-20T18:27:23+02:00

Vreti ceva altfel? Vreti ceva pe stilul dumneavoastra? Este OK!.. Cu asta ne ocupam noi. Noi nu avem numai tipare. Noi avem si idei si solutii pentru dumneavoastra.

Realizam design-ul si grafica in functie de evenimentul dumneavoastra. Este suficient sa ne spuneti ce va doriti, iar noi o sa va realizam cele mai bune modele.

La cerere, se pot aplica manual diverse accesorii legate de tematica evenimentului: strasuri, catarame, panglici textile, dantela, pene, cristale, etc..

Si pentru ca totul sa fie in ton, putem realiza si place card-urile, numerele de masa, meniurile, marturiile, etc. in acelasi stil.

Vezi aici Formularul de Cerere de Model NOU.

*Completarea Formularului de Cerere de Model NOU nu este o comanda si nu va obliga cu nimic.

Prezentarea Bunurilor si Disponibilitatea lor2016-12-31T00:31:43+02:00

WeddingServices4U.ro face toate eforturile pentru a va prezenta cu maxima corectitudine culorile, marimile, dimensiunile si descrierea produselor. Totusi, datorita volumului mare de date pot aparea inadvertente in cadrul informatiilor referitoare la produs. De asemenea, culorile pe care le vedeti pe monitor pot fi diferite de culorile reale ale produselor. WeddingServices4U.ro nu garanteaza acuratetea informatiilor de pe acest site.

Produsele cu flori din prezentarea de pe site-ul WeddingServices4U.ro (aranjamente si decoratiuni florale, buchete, lumanari, etc.) au caracter de prezentare si sunt o mica parte din ceea ce putem sa realizam in cadrul atelierului nostru de design floral. Toate produsele florale comercializate de WeddingServices4U.ro sunt realizate numai pe baza de comanda si sunt lucrate handmade, individual, cu flori naturale si diverse accesorii si pot fi usor diferite intre ele, aici referindu-ne la modul de dispunere al florilor, gradul acestora de inflorire, tipul acestora si nu numai.

Pentru mai multe informatii cititi pagina de Termeni si Conditii.

Metode de Comanda2016-12-31T00:32:20+02:00

Pentru o oferta concreta privind realizarea aranjamentelor florale pentru evenimentul dumneavoastra trebuie sa completati Formularul de Cerere de Oferta Flori din pagina de prezentare Buchete, Lumanari si Aranjamente/Decoratiuni Florale de la WeddingServices4U.ro. Inainte de a trimite cererea de oferta ar fi bine sa va ganditi si la bugetul alocat florilor si la ceea ce va doriti pentru evenimentul dumneavoastra. Pe pagina de prezentare gasiti o mica parte din ceea ce putem sa realizam in cadrul atelierului nostru de design floral si pretul orientativ pentru modelele prezentate.

Pe baza cererii dumneavoastra si a discutiilor ulterioare, noi va vom face o propunere de aranjamente florale (buchete, lumanari si/sau alte decoratiuni florale) si vom calcula tariful aferent serviciilor noastre.

Dupa ce stabilim toate detaliile tranzactiei si cadem de acord in ceea ce priveste colaborarea noastra, trebuie sa completati cu atentie Datele de Facturare si Livrare din Formularul de Confirmare Date Contract Comanda Flori de la pagina de prezentare Buchete, Lumanari si Aranjamente/Decoratiuni Florale de la WeddingServices4U.ro.

Pentru toate comenzile de aranjamente florale vom incheia un Contract la Distanta (contract semnat, stampilat si trimis cu semnatura electronica din partea noastra, in format .pdf, pe adresa dumneavoastra de email) in care sunt trecuti toti termenii si conditiile intelegerii si care va avea, ca anexa la contract, oferta facuta si agreata. In acelasi email va vom trimite si factura proforma pentru avans. Aceasta factura proforma este parte integrata a contractului, iar acceptarea si plata ei se considera semnatura dumneavoastra pe acest contract si certifica faptul ca ati luat la cunostinta si ca sunteti de acord cu toti termenii si conditiile din contract.

Comanda pentru Aranjamente Florale (Buchete, Lumanari, Decoratiuni Florale, etc.) se face cu minim 14 zile inainte de eveniment.

Pentru mai multe informatii cititi pagina de Termeni si Conditii.

Modalitati de Plata a Bunurilor si Serviciilor2016-12-31T00:32:53+02:00
  1. Plata prin transfer bancar (ordin de plata). Pentru aceasta modalitate de plata va rugam sa asteptati trimiterea facturii proforma. Factura va fi emisa de HOLI Production SRL.
  2. Plata prin depunere numerar, la ghiseu, in contul nostru (implica o taxa suplimentara de 15 lei). Pentru aceasta modalitate de plata va rugam sa asteptati trimiterea facturii proforma. Factura va fi emisa de HOLI Production SRL.
  3. Plata in numerar (doar pentru persoane juridice). Factura si chitanta vor fi emise de catre HOLI Production SRL.

Plata pentru comenzile cu o valoare mai mica se va face intr-o singura transa, in avans, in maxim cinci zile de la incheierea contractului.

Plata pentru comenzile cu o valoare mai mare se va face in doua transe: minim 50% in maxim cinci zile de la incheierea contractului si restul in maxim 10 zile de la data evenimentului. Pentru suma din cea de-a doua transa vi se va emite factura proforma/fiscala in ziua livrarii comenzii.

Pentru mai multe informatii cititi pagina de Termeni si Conditii.

Livrarea Produselor2016-12-31T00:33:22+02:00

WeddingServices4U.ro livreaza aranjamentele florale doar in Bucuresti si zona limitrofa. Taxa de livrare este intre 0 lei si 50 lei in functie produsele comandate, de data si adresa de livrare si va fi comunicata in timpul discutiilor legate de comanda dumneavoastra.

Pentru mai multe informatii cititi pagina de Termeni si Conditii.

Garantii oferite de WeddingServices4U.ro2016-12-31T00:33:52+02:00

Produsele comercializate pe site-ul WeddingServices4U.ro beneficiaza de garantie conform legislatiei din Romania.

WeddingServices4U.ro garanteaza ca utilizeaza numai flori si plante proaspete, a caror prospetime se va mentine minim 24 de ore dupa livrare, daca sunt mentinute in conditii corespunzatoare (in apa, la temperatura camerei, departe de surse de caldura si soare)

Oferim garantia oferirii banilor inapoi 100% pe comanda plasata si achitata pe WeddingServices4U.ro in conditiile mentionate in articolul 9. Anulare Comanda si Procedura de Retur din pagina Termeni si Conditii.

Pentru mai multe informatii cititi pagina de Termeni si Conditii.

Anulare Comanda si Procedura de Retur2016-12-31T00:34:27+02:00

In cazul contractelor si vanzarilor la distanta Clientul are dreptul sa notifice in scris WeddingServices4U.ro ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.

In cazul unui Contract la Distanta pentru aranjamente florale, Clientul are dreptul sa notifice in scris WeddingServices4U.ro la contact@WeddingServices4U.ro ca renunta la serviciile din contract, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la incheierea contractului, daca nu s-a convenit, de comun acord, altceva in contract.

Pentru mai multe informatii cititi pagina de Termeni si Conditii.

Cere Oferta de Flori2016-11-28T16:45:03+02:00

    Numele Dumneavoastra: (*obligatoriu)

    Adresa de Email: (*obligatoriu)

    Telefon: (*obligatoriu)

    Data la care are loc evenimentul: (*obligatoriu)

    Locatiile in care are loc evenimentul: (*obligatoriu)




    * Serviciile de design floral sunt oferite, in acest moment, doar in orasul Bucuresti.

    Produse solicitate: (*obligatoriu)

    Pachet Nunta Baza (de la 750 lei) | 2 buchete + 2 lumanari
    Pachet Nunta Mica (de la 1500 lei) | 2 buchete + 2 lumanari + 5 aranjamente masa
    Pachet Nunta Medie (de la 2550 lei) | 2 buchete + 2 lumanari + 10 aranjamente masa + prezidiu
    Pachet Nunta Mare (de la 3300 lei) | 2 buchete + 2 lumanari + 15 aranjamente masa + prezidiu
    Pachet Botez Mic (de la 850 lei) | 1 lumanare + 5 aranjamente masa
    Pachet Botez Mare (de la 1600 lei) | 1 lumanare + 10 aranjamente masa
    Restaurant 1 (de la 1050 lei) | 5 aranjamente masa + prezidiu
    Restaurant 2 (de la 1800 lei) | 10 aranjamente masa + prezidiu
    Restaurant 2 (de la 2550 lei) | 15 aranjamente masa + prezidiu

    Buget alocat pentru flori:

    Observatii despre Flori / Culori / Preferinte ..:


    * Va rugam sa lasati cat mai multe detalii legate de ceea ce va doriti si despre stilul evenimentului dumneavoastra.

    Atasati - Fotografii de exemplu (daca este cazul):

    Tipuri de fișiere acceptate: .jpg, .jpeg, .png, .bmp

    Dimensiune fisier: max. 5mb

    * Am citit si sunt de acord cu Termenii si Conditiile din site.

    Formular de Confirmare Date Contract Comanda Flori2016-11-28T17:16:13+02:00

      Date necesare pentru Contract

      # Date Facturare

      * Am citit si sunt de acord cu Termenii si Conditiile din site.

      Servicii Foto2016-11-29T19:50:39+02:00

      Servicii profesionale realizate de personal cu experienta si cu aparatura profesionala.

      Serviciile Foto se realizeaza cu unul sau mai multi fotografi.

      • Servicii Foto pentru Nunta

      Servicii Foto pentru ziua nuntii realizate cu unul sau mai multi fotografi, fara limita de fotografii.

      Sesiune foto inainte de eveniment – Happy LOVE Day / Save the Date.
      Sesiune foto dupa nunta – Trash the Dress.
      Studio foto mobil – Foto Corner pentru fotografiile speciale cu mirii, nasii, rudele si invitatii.
      Fotografii marturie care se dau cu dedicatie la sfarsitul evenimentului.
      Album fotocarte personalizat de aproape orice dimensiune.
      Printuri foto de aproape orice dimensiune.
      Prelucrarea speciala a fotografiilor.

      • Servicii Foto pentru Botez

      Servicii Foto pentru ziua botezului realizate cu unul sau mai multi fotografi, fara limita de fotografii.

      Studio foto mobil – Foto Corner pentru fotografiile speciale cu nasii, rudele si invitatii.
      Fotografii marturie care se dau cu dedicatie la sfarsitul evenimentului.
      Album fotocarte personalizat de aproape orice dimensiune.
      Printuri foto de aproape orice dimensiune.
      Prelucrarea speciala a fotografiilor.

      • Sesiune Foto pentru Viitoare Mamici
      • Sesiune Foto pentru Nou Nascuti
      • Sesiune Foto Kinder
      • Servicii Foto/Video Party

       


      * Serviciile de foto/video/audio se realizeaza numai pe baza unui contract.
      * Tarifele serviciilor variaza in functie de data la care are loc evenimentul, de durata evenimentului si de cerintele dumneavoastra.
      * Pentru oferte, tarife si informatii nu ezitati sa ne contactati la 0734.539.069 sau contact@WeddingServices4U.ro

      Servicii Video2016-11-28T19:06:30+02:00

      Servicii profesionale realizate de personal cu experienta si cu aparatura profesionala.

      Serviciile Video se realizeaza cu unul sau mai multi cameramani.

      • Servicii Video pentru Nunta

      Servicii Video pentru ziua nuntii realizate cu unul sau mai multi cameramani, fara limita de filmare.

      Sesiune video inainte de eveniment – Teaser / Save the Date.
      Sesiune video dupa nunta – Trash the Dress.
      Filmare si editare in format HD, Full HD sau Ultra HD / 4K.
      Filmari video speciale: macara, steadicam, travelling, drona,..
      Videoproiectie in timpul evenimentului cu montaj live.
      Editare video profesionala.

      • Servicii Video pentru Botez

      Servicii Video pentru ziua botezului realizate cu unul sau mai multi cameramani, fara limita de filmare.

      Filmare si editare in format HD, Full HD sau Ultra HD / 4K.
      Filmari video speciale: macara, steadicam, travelling, drona,..
      Videoproiectie in timpul evenimentului cu montaj live.
      Editare video profesionala.

      • Sesiune Video pentru Viitoare Mamici
      • Sesiune Video pentru Nou Nascuti
      • Sesiune Video Kinder
      • Servicii Foto/Video Party

       


      * Serviciile de foto/video/audio se realizeaza numai pe baza unui contract.
      * Tarifele serviciilor variaza in functie de data la care are loc evenimentul, de durata evenimentului si de cerintele dumneavoastra.
      * Pentru oferte, tarife si informatii nu ezitati sa ne contactati la 0734.539.069 sau contact@WeddingServices4U.ro

      Servicii Audio2016-11-28T19:05:50+02:00

      Servicii profesionale realizate de personal cu experienta si cu aparatura profesionala.

       


      * Serviciile de foto/video/audio se realizeaza numai pe baza unui contract.
      * Tarifele serviciilor variaza in functie de data la care are loc evenimentul, de durata evenimentului si de cerintele dumneavoastra.
      * Pentru oferte, tarife si informatii nu ezitati sa ne contactati la 0734.539.069 sau contact@WeddingServices4U.ro

      UP